پا حمام درمانی، یک درمان طبیعی برای بیماری کلیه
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

پا حمام درمانی، یک درمان طبیعی برای بیماری کلیه

پا حمام درمانی، یک درمان طبیعی برای کلیه DiseaseFoot حمام درمانی به عنوان یک نوع از راههای طبیعی به کاهش سطح کراتینین بالا در بیماری های کلیوی، آن است که توسط مردم بیشتر و بیشتر دوست داشتم. اما تعداد کمی از مردم تقلا روشن می دانم، حتی برخی از مردم آن را به عنوان حمام پا در نظر گرفته.
چرا ما گفت حمام پا درمان یک درمان طبیعی برای بیماری های کلیوی است؟
در واقع، پا حمام درمانی یکی از هفت درمان بالا TCM است، با دیگر شش داروهای چینی همکاری (شش روش های درمانی دیگر هستند داغ فشرده درمان، کامل حمام درمانی، انما درمان، گیاهان دارویی پزشکی دهان چینی، دایره درمانی و فتیلهگذاری درمان)، آن را اثر قابل توجهی در درمان بیماری کلیه و سطح کراتینین بالا درهنگام. به عنوان یک نوع خارجی اعمال می شود درمان، مواد تشکیل دهنده فعال در آن می توانید قطعات ضایعه پوست رسیدن و کسانی که مواد سمی در بدن خواهد بود که توسط پوست در همان زمان تخلیه می شود. از آنجا حمام پا درمان می تواند بیماری را درمان کنند و کاهش سطح کراتینین بالا بدون اینکه آسیب بیشتر به کلیه ها، این است که ما پاسخ آن را یک نوع راه های طبیعی برای درمان بیماری های کلیوی است.
می توانید حمام درمانی پای معکوس بیماری های کلیوی؟
حتی حمام درمانی پا می تواند بیماری کلیوی به طور موثر درمان است، اما به اندازه کافی معکوس بیماری کلیوی است. همانطور که در بالا ذکر شد، این درمان را با درمان های دیگر همکاری، به طوری که ما می توانیم یک اثر درمانی بهتر است.
اگر شما می خواهید برای درمان بیماری کلیه بدون آسیب بیشتر به کلیه و یا می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد پا حمام درمانی، انجام مردد برای تماس با ما از طریق ایمیل نیست، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.
ایمیل ما: Kidney-support@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 141
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: